donderdag naar Die Kaap?! - Reisverslag uit Naarden, Nederland van nienke&maartje elenbaas&santema - WaarBenJij.nu donderdag naar Die Kaap?! - Reisverslag uit Naarden, Nederland van nienke&maartje elenbaas&santema - WaarBenJij.nu

donderdag naar Die Kaap?!

Door: moeniemounie

Blijf op de hoogte en volg nienke&maartje

08 Maart 2011 | Nederland, Naarden

vorige keer dat het team van Moeniemounie naar Zuid Afrika vertrok was het spannend of we wel konden vliegen in verband met de aswolk. A.s donderdag staat er weer een, kort, tripje naar Cape Town op het programma. Nu is er waarschijnlijk geen aswolk maar gaan we mee als companion van een zeer ervaren pursert....mrs P Schmittman. wij gaan ervan uit dat we gewoon meekomen desnoods gewoon 11 uur in de lus.
we verheugen ons erop en houden jullie op de hoogte.

kussies!

• 12 Maart 2011 - 09:35

Mariken:

Hallo teamleden van Mouniemounie,
    Zijn jullie goed aangekomen en al wat werk verricht? Ik ben benieuwd naar jullie reisverhalen en ervaringen.
    Deze keer maar een korte reis, maandag weer terug. Kijk morgen nog even of jullie een verhaal toegevoegd hebben. Dikke kus en veel liefs voor Maartje en Nienke en voor de andere teamleden hartelijke groeten van Mariken