south africa here we come....again :-) - Reisverslag uit Naarden, Nederland van nienke&maartje elenbaas&santema - WaarBenJij.nu south africa here we come....again :-) - Reisverslag uit Naarden, Nederland van nienke&maartje elenbaas&santema - WaarBenJij.nu

south africa here we come....again :-)

Door: nienke

Blijf op de hoogte en volg nienke&maartje

14 September 2016 | Nederland, Naarden

Morgen is het zo ver! Maartje en ik gaan weer naar Zuid Afrika. In januari 2016 liepen wij over de vakantiebeurs en ontmoette daar Alex Wittig; een duitse levensgenieter met veel contacten in Zuid Afrika. Hij hoorde aan wat wij zoal al hadden gedaan en pakte zijn telefoon; stuurde een bericht aan Karin Claesson (Yellow Motivation in Swaziland) en het eerste contact was gelegd. Morgen vliegen we naar Johannesburg en na een nacht slapen worden wij door een busje opgehaald en naar Swaziland gereden. Daar blijven wij ruim een week om kennis te maken met hun werk. Maartje zal mensen interviewen etc en ik ga weer een paar fotootjes schieten. Door dit blog houden we jullie op de hoogte van onze ervaringen daar.

• 14 September 2016 - 18:10

Sicco:

Heel veel plezier nienke en maartje
    Maak er een heel mooi project van !

• 15 September 2016 - 06:56

Mariken:

Lieve Maartje en Nienke,
    Hebben jullie een goede vliegreis gehad? Lekker kunnen slapen, of veel Netflix gekeken, ha, ha
    Willem en ik wensen jullie en hele inspirerende reis toe. Geniet ervan en doe de groeten aan de koning van mij! Tot het volgende bericht. Liefs en XXX van ons.

• 15 September 2016 - 08:15

John:

Lieve Maart en Nien
    Hele goede succesvolle reis en veel plezier de komende 2 weken.
    Take care